Jak na pozitivní přístup k učení i k životu
Právě vychází on-line verze publikace Wellbeing ve škole: Jak na pozitivní přístup k učení i k životu, která nabízí několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších pedagogických pracovníků a pracovnic.
V posledních týdnech směrem k veřejnosti proudí alarmující data o stavu duševního zdraví dětí a studujících na českých školách. Duševní zdraví a wellbeing studujících a vyučujících jsou do značné míry spojité nádoby a bez zaměření se na vzdělavatele duševní zdraví dětí příliš nezlepšíme. Série bezprecedentních událostí, které ovlivnily v minulých letech celou společnost, má nepopiratelně dopad na všechny aktéry a aktérky ve vzdělávání. Tato situace si vyžaduje systémová opatření, multioborovou a meziresortní spolupráci i různými způsoby vyjádřenou podporu od odborné i široké veřejnosti. Učitelky a učitelé jsou v první řadě také lidé. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+, z. ú., přichází s publikací určenou pro učitele a učitelky zaměřenou na jejich osobní wellbeing.
Právě vychází on-line verze této publikace, která nabízí několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších pedagogických pracovníků a pracovnic.
Příjemně strávený čas s touto publikací vám za Pracovní skupinu Wellbeing Partnerství pro vzdělávání 2030+ přeje Lenka Felcmanová.
Webové stránky: Wellbeing ve škole: Jak na pozitivní přístup k učení i k životu: PUBLIKACE - wellbeingveskole.cz .