Formování odborného vzdělávání a přípravy pro budoucnost
Komplexní publikace veřejné nadace Tempus, která shrnuje výzkum, postupy a úvahy z 13 evropských zemí o tom, jak program Erasmus+ formuje budoucnost odborného vzdělávání a přípravy.
Nabízí výsledky průzkumů, které ukazují rozdíly mezi jednotlivými zeměmi a zdůrazňují význam mobility pro osobní a profesní rozvoj v rámci integrace pracovní síly.
Dochází k závěru, že budoucí program Erasmus+ bude upřednostňovat inkluzivitu, digitální dovednosti a zelené iniciativy s cílem vybudovat odolné sektory odborného vzdělávání a přípravy.
Zdůrazňuje, jak se projekty mobility integrují do chodu škol, zvyšují odborné znalosti učitelů a zlepšují zkušenosti studentů.
Diskutuje o udržitelnosti v odborném vzdělávání a přípravě, včetně zelených dovedností, kombinované mobility a role umělé inteligence v ekologických projektech.
Zdůrazňuje plánování a ověřování výsledků s cílem zajistit vysoce účinné programy odborného vzdělávání a přípravy.